Για τη στάση εργασίας στις 28-12

Από τον Αύγουστο του 2019 που ανέλαβε τον ΟΑΣΘ η νέα διοίκηση που διόρισε η ΝΔ, έδειξε αμέσως τις προθέσεις της «κόβοντας» μη μισθολογικές δαπάνες που προβλέπει η ΣΣΕ. Η καλλιέργεια αναμονής και ψεύτικων ελπίδων από την διοίκηση του σωματείου ότι με κοινωνικό διάλογο με κυβέρνηση και διοίκηση ΟΑΣΘ θα λυθούν τα  προβλήματα χρεωκοπεί με πάταγο. Ξαφνικά ..…«πέφτουν από τα σύννεφα» ;;;

      Τώρα «ξύπνησε» για κινητοποιήσεις και στάση εργασίας το Δ.Σ. του συνδικάτου και μάλιστα με προσωπικό ασφαλείας;; Αυτό δεν έχει συμβεί ΠΟΤΕ ! Θα συνεχιστούν οι κινητοποιήσεις ή μετά και το κλείσιμο του ραντεβού στο Υπουργείο θα ζήσουμε ακόμα ένα ξεπούλημα όπως τις προηγούμενες φορές;;; Μπορούν οι εργαζόμενοι να εμπιστευτούν τον αγώνα τους σε αυτούς που έχουν αποδειχτεί οι καλύτεροι ΥΠΗΡΕΤΕΣ των κυβερνήσεων που οδηγούν τον οργανισμό σε πλήρη απαξίωση; Σε αυτούς που λάμψανε με την απουσία τους από την απεργία στις 26 Νοέμβρη, την ώρα που ο λαός πάλευε και για ασφαλείς και αξιοπρεπείς συνθήκες μεταφοράς διεκδικώντας αναβάθμιση των ΜΜΜ;

      Συνάδελφε-σσα το δελτίο τύπου του σωματείου για τη στάση εργασίας αθωώνει στην ουσία την κυβερνητική πολιτική περιγράφοντας απλά την τραγική κατάσταση. Όσο και να ψάξει κανείς δε θα βρει ούτε λέξη για τις ευθύνες και αυτής της κυβέρνησης που κοροϊδεύει το λαό της Θεσσαλονίκης και εν μέσω πανδημίας συνεχίζει το αντιλαϊκό της έργο. Είναι ανάγκη να απομονωθεί η λογική αυτών που υποτίθεται μας εκπροσωπούν αλλιώς η κυβέρνηση ανενόχλητη θα βάλει ταφόπλακα στις ανάγκες του λαού για ασφαλή και γρήγορη συγκοινωνία και σε όσα δικαιώματα μας έχουν απομείνει!

      Γνωρίζεις πολύ καλά, ότι για την κατάσταση στον ΟΑΣΘ και όχι μόνο, υπάρχει υπεύθυνος και αυτός είναι η πολιτική της απαξίωσης και της υποβάθμισης, με στόχο την παραπέρα ιδιωτικοποίηση. Η ΝΔ πήρε τη σκυτάλη από το ΣΥΡΙΖΑ, συνεχίζοντας την πιστή εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Κανονισμού για την «απελευθέρωση» των μεταφορών. Για αυτό προωθεί το μπάσιμο ιδιωτών (ΚΤΕΛ, Δήμων και άλλων) στη συγκοινωνία που ξεκίνησε ο ΣΥΡΙΖΑ. Αναθέτει συμβάσεις σε επιχειρηματικούς ομίλους με σκοπό την πλήρη παράδοση σε αυτούς της συγκοινωνίας. Ο πακτωλός των εκατομμύριων  που μοιράζει η κυβέρνηση στους ιδιώτες, προϋποθέτει το τσάκισμα των δικαιωμάτων μας, ενώ η απαξίωση και ο παροπλισμός του στόλου του ΟΑΣΘ θα αξιοποιηθεί για την παραπέρα ιδιωτικοποίηση. Η επίσκεψη του Υπουργού μεταφορών στο αμαξοστάσιο των ΚΤΕΛ (και όχι της ΟΣΥ) στη Μαγούλα διαλύει και τις όποιες τελευταίες αυταπάτες, αποκαλύπτει τον σχεδιασμό τους!!  Αυτή η επικίνδυνη πολιτική  είναι που μετέτρεψε τα ΜΜΜ σε εστίες υπερμετάδοσης της ασθένειας covid 19.

ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΡΓΟΔΟΣΙΑΣ ΑΠΑΝΤΑΜΕ  ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΣ:

-Άμεση αγορά ΤΩΡΑ νέων οχημάτων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας και κρατική χρηματοδότηση για να φτιαχτούν με ελάχιστο κόστος και να κυκλοφορήσουν δεκάδες παροπλισμένα οχήματα βάζοντας φρένο στην μετάδοση του ιού και στην ταλαιπωρία του λαού.

Επίταξη των ιδιωτικών μέσων μεταφοράς για να καλυφθούν οι λαϊκές ανάγκες, κατάργηση κάθε ιδιωτικής δράσης στη συγκοινωνία.

-ΟΧΙ στις νέες μειώσεις μισθών και στην 6ήμερη εβδομαδιαία εργασία, ΣΣΕ με ΑΥΞΗΣΕΙΣ !

-5ημερο 7ωρο 35ωρο για όσους εργάζονται στα ΒΑΕ, 119 ρεπό ετησίως για όλους τους εργαζομένους, επιστροφή των παρακρατηθέντων χρημάτων από τα ταμεία των εργαζομένων

-Άμεση εφαρμογή των μη μισθολογικών όρων της υφιστάμενης ΣΣΕ

      Όρος για να μην περάσουν οι κυβερνητικοί σχεδιασμοί για νέες μειώσεις και για εξαήμερη εργασία, για να αναβαθμιστεί το συγκοινωνιακό έργο της πόλης, είναι να δυναμώσει η κοινή πάλη εργαζομένων και επιβατών, ο απεγκλωβισμός από τις εργοδοτικές παρατάξεις και η συσπείρωση με τις ταξικές δυνάμεις.