Η διοίκηση Ζέρβα συνεχίζει την ιδιωτικοποίηση υπηρεσιών παρά τις, υποκριτικές από ό,τι αποδεικνύεται, δηλώσεις τους ότι είναι υπέρ του “δημόσιου χαρακτήρα των υπηρεσιών του δήμου”. Δεν ξεχνάμε άλλωστε ότι η διοίκηση Ζέρβα αρνήθηκε να στηρίξει ψήφισμα των εργαζομένων στο δημοτικό συμβούλιο ενάντια στο άρθρο 178 του πολυνόμου της κυβέρνησης, άρθρο που κάνει πιο εύκολη την ιδιωτικοποίηση υπηρεσιών των δήμων.
-Θυμίζουμε ότι η είσοδος ιδιωτικών εταιρειών στο μηχανουργείο ξεκίνησε το 2013. Όλα αυτά τα χρόνια, με συνεχείς διαγωνισμούς, επιχειρηματίες έχουν “μπουκωθεί” με εκατομμύρια ευρώ. Συνεχίζει την ίδια τακτική η διοίκηση Ζέρβα, όταν με δηλώσεις τους στο δημοτικό συμβούλιο και σε ΜΜΕ, ο δήμαρχος και αντιδήμαρχοι καταγγέλλουν ότι παρέλαβαν τον στόλο οχημάτων σε άσχημη κατάσταση. Τους πληροφορούμε, αν το έχουν ξεχάσει, ότι όλα αυτά τα χρόνια υπεύθυνες για τη συντήρηση των οχημάτων είναι ιδιωτικές εταιρείες.
-Στο μηχανουργείο του δήμου εργάζονταν και εργάζονται πάνω από 60 εργατοτεχνίτες όλων των ειδικοτήτων. Όλοι τους είναι πλέον μόνιμοι και αορίστου χρόνου. Το μηχανουργείο έχει εγκαταστάσεις που ιδιωτικές εταιρείες τις ζηλεύουν. Η συνειδητή υποβάθμισή του συνεχίζεται.
Το κόλπο για να κερδίζουν εκατομμύρια οι επιχειρηματίες είναι γνωστό από τη διοίκηση Μπουτάρη και το συνεχίζει ο Ζέρβας. Δεν προμηθεύεται το μηχανουργείο ανταλλακτικά, εργαλεία, μηχανήματα που είναι απαραίτητα για τη συντήρηση και επισκευή των οχημάτων από τους εργαζόμενους του δήμου, καλούνται οι ιδιωτικές εταιρείες να “σώσουν” την κατάσταση, με το αζημίωτο βέβαια. Πότε θα πάρουν απόφαση για την προμήθεια όλων των υλικών που χρειάζεται το μηχανουργείο; Θα κάνουν γρήγορες διαδικασίες ή θα δούμε πάλι το ίδιο έργο (γρήγορες διαδικασίες για εργολαβίες και ιδιωτικοποιήσεις, “σκαλώνουν” οι διαγωνισμοί για προμήθεια ανταλλακτικών, εργαλείων, υλικών, Μέσων Ατομικής Προστασίας κ.α.); “Γραφειοκρατία” και “πολυδαίδαλη νομοθεσία” υπάρχουν μόνο όταν πρόκειται να προμηθευτούν διάφορα υλικά οι υπηρεσίες του δήμου;
Οι εργαζόμενοι του μηχανουργείου έχουν αποδείξει ότι η συντήρηση και η επισκευή των οχημάτων και καλύτερη και φθηνότερη θα είναι αν γίνει με μέσα του δήμου. Μια ματιά στη διακήρυξη του διαγωνισμού και την κοστολόγηση των εργασιών που γίνεται για τις ιδιωτικές εταιρείες το αποδεικνύει.
Η ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών του μηχανουργείου είναι ένα από τα νόμιμα πολιτικά σκάνδαλά τους, που βασίζεται στους νόμους και την πολιτική της σημερινής κυβέρνησης της ΝΔ και των προηγούμενων κυβερνήσεων. Πολιτική είναι η απόφαση της διοίκησης Ζέρβα να συνεχίσει την ιδιωτικοποίηση.
Καλούμε τις παρατάξεις “Δύναμη Ενότητας”, ΑΔΗΚ, ΔΑΚΕ του ΣΕΔΘ να ξανακοιτάξουν την άποψή τους για την ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών του μηχανουργείου. Αποδείχτηκε ότι οι ιδιωτικές εταιρείες δεν “ήρθαν για να βοηθήσουν και να φύγουν”, όπως υποστήριζαν και παραμύθιαζαν τους συναδέλφους, αλλά για να μείνουν. Ζητούμε την άμεση συνεδρίαση του δ.σ. του σωματείου. Καλούμε το λαό της Θεσ/νίκης να βγάλει συμπεράσματα για το πως ο δήμαρχος και η διοίκησή του διαχειρίζονται κρίσιμες δημοτικές υπηρεσίες και τους δημοτικούς φόρους που πληρώνει