Συνάδελφοι-σσες, αγανάκτηση προκάλεσε η ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. του ΣΕΟΑΣΘ να βγουν λεωφορεία ως προσωπικό ασφαλείας στη στάση εργασίας στις 28-12.
Είναι μια απόφαση πρωτοφανής που δείχνει μέχρι που μπορεί να φτάσουν οι άνθρωποι της εργοδοσίας (Δ.Σ. ΣΕΟΑΣΘ) προκειμένου να σύρουν για ακόμα μια φορά τους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ σε ήττα !
Σε μια δύσκολη από κάθε άποψη περίοδο για το λαό και την εργατική τάξη της χώρας η κυβέρνηση εκμεταλλεύεται την πανδημία για να περάσει όσα αντεργατικά μέτρα είχε για χρόνια στο συρτάρια του το κεφάλαιο. Έχει όμως και συμμάχους όπως στην περίπτωση μας την εργατική αριστοκρατία της διοίκησης του ΣΕΟΑΣΘ.
Ποιος έχει συμφέρον σε Στάση Εργασίας να δουλεύουν τα 4 από τα 6 λεωφορεία μιας γραμμής αν όχι ο ΟΑΣΘ;; Τι ρόλο βαράνε όλοι αυτοί που μιλάνε για «νομιμότητα» όταν θίγονται τα «θέλω» της εργοδοσίας αλλά δεν βγάζουν «κιχ» όταν ο ΟΑΣΘ αθετεί τους όρους της ΣΣΕ;;;
Και η διοίκηση του ΟΑΣΘ τη «νομιμότητα» επικαλείται για να μειώσει τους μισθούς και τα ρεπό των εργαζομένων. Γιατί κάνουν πως τάχα διαφωνούν ;;; Αφού είναι «νόμιμο» !!
Ιστορικά ο λαός και οι εργαζόμενοι κέρδισαν δικαιώματα όταν ακριβώς αμφισβήτησαν αυτή τη «νομιμότητα»!
ΤΩΡΑ πρέπει να κηρύξουμε απεργιακές κινητοποιήσεις γιατί κάθε μέρα που περνά χωρίς να ασκούμε πίεση στη διοίκηση του ΟΑΣΘ είναι εις βάρος μας !
Συνάδελφε-σσα, η διοίκηση του Συνδικάτου επικαλείται την «ενότητα» και τη «συσπείρωση» για να σε σπρώξει στο στόμα του λύκου ώστε να πεις «ναι» σε μια ΣΣΕ που θα φέρουν από τα λεωφορεία της Αθήνας η οποία είναι κατώτερη ακόμα και από την υπάρχουσα.
Η «ενότητα» και η «συσπείρωση» που επικαλούνται κάθε φορά που έρχονται μειώσεις μισθών και δικαιωμάτων στην πράξη σημαίνει:
- Απώλεια της Προσωπικής Διαφοράς Δευτερευουσών Αποδοχών (κωδ. 52) που για όσους έχουν τέτοια, σημαίνει μεγάλη μείωση του ετήσιου εισοδήματος.
- Απώλεια Κυκλώματος με 119 ρεπό και Πενθήμερης Εργασίας και Εισαγωγή σε Κύκλωμα εργασίας με 108 + 5 εμβόλιμα ρεπό + 5 μέρες κανονική άδεια και Εξαήμερη Εβδομαδιαία Εργασία
- Στα λεωφορεία της Αθήνας σε ορισμένα ωράρια γίνονται αλλαγές βάρδιας των οδηγών στο δρόμο. Μήπως να το φέρουμε και εδώ ;;
- Επίσης στα λεωφορεία της Αθήνας οι οδηγοί δεν εργάζονται σε σταθερή γραμμή.
Μήπως να το καταργήσουμε και αυτό ;; Μήπως να καταργήσουμε και τους χώρους αναμονής που έχουμε στα τέρματα ;;
Αυτοί που χυδαιολογούν και επιτίθενται στη ΔΑΣ αυτό το έκτρωμα θέλουν να φέρουν για ΣΣΕ και οι παρατάξεις του Δ.Σ. στηρίζουν.
Μη δεχθείς νέα ήττα! Συσπειρώσου κάτω από τις σημαίες των εργατών και όχι των εργοδοτών.
Βάλε μπροστά τις δικές σου ανάγκες και όχι τα προστάγματα της εργοδοσίας και των κυβερνήσεων.
Διεκδίκησε:
- ΟΧΙ σε νέες μειώσεις μισθών! Συλλογική Σύμβαση Εργασίας με ΑΥΞΗΣΕΙΣ
- 119 ΡΕΠΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ-5ημερο,7ωρο,35ωρο. ΟΧΙ στη εξαήμερη εργάσιμη εβδομάδα !
- Διεκδίκηση 13ου και 14ου μισθού καθώς και του Επιδόματος Αδείας
- Άμεση επιστροφή των χρημάτων των Ταμείων των εργαζομένων και πληρωμή όλων των χρωστούμενων από τον ΟΑΣΘ προς τους εργαζόμενους (επιδόματα, παροχές μη μισθολογικού κόστους)
- Κατάργηση της προγραμματισμένης υπερωρίας με αλλαγές βάρδιας στα τέρματα
- Κατάργηση της «διακοπής» με εφαρμογή 3ης βάρδιας